Follow @Kurdgelia Luka Kurdgelia - My American Life: Halloween , Trick or Treating , Dance

Wednesday, November 17, 2010

Halloween , Trick or Treating , Dance

ჰელოუნი გრძელდებოდა 4 დღე.
დღე 1–ლი.  რობინ ჰუდი ვარ, მათე სკუბი–დუ.ემილიმ მანქანით მოგვაკითხა და სკოლაში გავეშურეთ საცეკვაოდ. კარგი იყო :) სახლში გამარჯვებულები ვბრუნდებით, საუკეთესო კოსტიუმისათვის–მე–2 ადგილი. საბვეის 20$ კუპონები მოვიგეთ.
დღე მე–2.დღეს ოჯახური სადილია. ჯასტინი მიდის და ყველა ცდილობს დაემშვიდობოს.დაახლოებით შვიდისათვის რესტორანში მივდივართ და ჩვენს ჰელოუინ ფართის ვაწყობთ :)
დღე მე–3. trick or treating :) ფეხბურთის ბიჭები მივდივართ რეივ გოგოებთან ერთად. ისინი ჩვენს ზურგს უკან იმალებიან და ჩვენ პირიქით. ერთ–ერთმა მსხვერპლმა მაინც მოგვწამლა კარგი იქნებოდა ქვები მქონოდაო.
დღე მე–4. გუშინ შეგროვებულ დოვლათს მივირთმევ კლასელთან სახლში.ფილმს ვუყურებთ და ცხოვრებით ვტკბებით. მშვენიერია.

2 comments: